Wereldwijde Trend Naar Cannabis Legalisatie

Het laatste nieuws wereldwijd

Moderator: occupe1 Admin

Plaats reactie

Topic Author
SnelleJelle030
Status: Offline

Wereldwijde Trend Naar Cannabis Legalisatie

Bericht door SnelleJelle030 » 01 feb 2020, 22:32

Hallo,

Nieuwe forumgebruiker hier. Een Hollander die niet door had dat dit een Belgen website is.

Nou heb ik deze forum snel doorgenomen en een paar draadjes gelezen: ik heb te doen met jullie Belgen. De shit die sommige van jullie mee maken om een beetje wiet te roken. Vreselijk. Dan zou zo een Hollander met coffeeshops tot zijn beschikking het toch heel goed hebben, om een beetje te blowen?

Ja en nee. Ja, ik heb niet met potentiële "rippers" te maken. Nee, coffeeshops zijn te duur en, over het algemeen, slechte service. En kleine thuiskwekers die 5 plantjes voor persoonlijk gebruik kweken mogen snitchende buren verwachten - 10 politieagenten die je deur intrappen - plantjes kwijt en JE WONING kwijt.

Maar los van dit alles: wat gebeurt er in België met cannabis legalisatie? Sommigen van jullie weten vast wel dat cannabis in meerdere landen deels of volledig gelegaliseerd word (verscheidene staten in Amerika/Canada). Geinig recent voorbeeld: Tsjechië gaat medicinale cannabis volledig vergoeden :jujuews:

Hoe zit het dan? Kunnen we binnen enkele jaren gedoog of legalisatie verwachten in BE?

Depuit
Mood:
Status: Offline

Bericht door Depuit » 10 feb 2020, 16:47

Ze kunnen nog geen regering vormen ipv te zorgen dat de staatskast word gespezen door hardwerkende mensen die ne joint willen kopen in de winkel om op hun gemak in hun zetel te relaxen. Om anderdaags weer volle moed te gaan werken. Nee beter dat ze baasje kunnen spelen. Ik verlang tot mijn kinderen 18 zijn. Nederland here i come

Plaats reactie